بازار یابی چند سطحی

پلمپ شرکت شبکه ای ابر تجارت کهکشان

علی اینانلو | چهارشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۷ ب.ظ

شرکت ابر تجارت کهکشان پلمپ شد!!!!

خبرگزاری میزان: دادستان عمومی و انقلاب گرگان از رسیدگی نهایی به پرونده شرکت تجاری ابر تجارت کهکشان در دادسرای تهران خبرداد.


خبرگزاری میزان: دادستان عمومی و انقلاب گرگان از رسیدگی نهایی به پرونده شرکت تجاری ابر تجارت کهکشان در دادسرای تهران خبرداد.

حجت الاسلام والمسلمین «مصطفی حقی» در گفت و گو با خبرنگار قضایی میزان با اعلام این خبرگفت: 6 نفر از متهمان پرونده شرکت تجاری ابرتجارت کهکشان که از استان‌های فارس و آذربایجان شرقی اقدام به فروش محصولات بهداشتی، آرایشی و چرمی در گرگان می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: این افراد با تشکیل شرکت هرمی به بهانه‌هایی چون اعطا پورسانت به افراد اقدام به عضوگیری می‌کردند که با هوشیاری مراجع قضایی و مردم درمدت کوتاهی دستگیر و روانه زندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان در ادامه بیان کرد: متهمان این پرونده به اتهام اخلال در نظم اقتصادی دستگیر شده‌اند که پس از قرار مجرمیت و با تعیین وثیقه 100 میلیون تومانی برای هر کدام از این افراد به دلیل وجود شرکت اصلی در تهران موضوع برای ادامه رسیدگی به دادسرای تهران ارسال شده است
.

 


  • علی اینانلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی